P1070693 10 05 2017

Weij Senioren: Verslag 10 mei en Programma 2017

Bijzondere middag op begraafplaats Bergklooster

Er waren 10 mei niet veel bezoekers, maar wel erg enthousiaste bezoekers, bleek na afloop.

Ontvangst met koffie/ thee en natuurlijk cake op begraafplaats Bergklooster. Na een korte inleiding door Bert Pierik, beheerder van de begraafplaats, gaf hij een uitgebreide rondleiding en veel informatie over het ontstaan, bekende mensen die hier hun laatste rustplaats hebben gevonden en de ontwikkeling van de natuur op deze prachtige locatie.
Bezoekers zonder ruimtevrees konden afdalen in 1 van de grafkelders waarvan er zo’n 15 aanwezig zijn op dit terrein.

Een mooie zonnige middag waarbij Bert zijn uiterste best moest doen boven het gezang van de diverse vogels uit te komen. Na afloop een korte film over Bergklooster en koffie of thee, deze keer zonder cake. Die was gewoon op.

Mocht u ideeën hebben voor activiteiten het komend najaar, dan kunt u ons mailen seniorencommissie@wijkverenigingberkum.nl

Elke 2e woensdag van de maand activiteiten voor 60 plussers, om 14.30 uur in wijkcentrum “De Weijenbelt”.

Programma 2017:

24 mei:  Fietstocht

U kunt in de kalender de beschrijving vinden.