Programma Oranjefeest 2017 2

Programma Oranjeweek 2017

Nieuw tijdens de Oranjeweek 2017

We hebben ons best gedaan om dit jaar weer een mooi en gevarieerd programma samen te stellen. We hopen weer op meer bezoekers.
Zo hebben we dit jaar een grotere tent tijdens de Oranjeweek en extra budget voor mooie evenementen. Dit jaar hebben we twee cabaretiers
geboekt op woensdagavond 13 september. De cabaretiers Wilfried Finkers (broer van Herman Finkers) en Ernest Beuving zullen beiden een gierend cabaret in de tent geven.
Nieuw is ook dat Quasi een toneelvoorstelling geeft op vrijdag 15 september. Fun en games (t/m groep 5 basisschool) en survival en Fun (groep 6 basisschool t/m brugklas) hebben we gezamenlijk op de zaterdag “gezet”. Op zaterdag avond, vlak voor de feestavond in de tent met Barcode hebben we een spetterende vuurwerkshow georganiseerd, ter ere van 60 jaar Wijkvereniging Berkum.

Plekje op de Sunday Fair?
De Sunday Fair was vorig jaar druk bezocht. Vanwege het succes van vorig jaar zal er ook dit jaar weer een Sunday Fair plaats vinden. We bieden de deelnemers, dit jaar, een keuze in het formaat van de kramen. Een kleine kraam (2 meter breed) is gratis voor de deelnemers.
Een grote marktkraam (4 meter breed) kost €10.00. We hebben al een aantal aanmeldingen voor de Sunday Fair. Echter, we hebben nog plek voor meer deelnemers. Iedere bewoner of ondernemer kan zich aanmelden. Vooral op het gebied van eten en drinken kunnen we best nog wel wat deelnemers gebruiken.
Bent of kent u iemand met een foodtruck of bent u iemand die wijn- of whisky proeverijen organiseert, hebt u de gave om lekkere hamburgers te maken of lekkere satés. We zien graag uw aanmelding op: ylmaenmarcel@hotmail.com

Vrijwilligers voor de Oranjeweek
Het organiseren van de Oranjeweek in een grote feesttent is een behoorlijke klus. We doen dit met een groep vrijwilligers van de jeugd- en evenementencommissie. Onze ervaring van vorig jaar is dat we best wel wat hulp kunnen gebruiken bij de verschillende evenementen tijdens
de Oranjeweek. Zonder vrijwilligers is er geen Oranjeweek. Vindt u het belangrijk dat er mooie evenementen blijven in Berkum en wilt u ons helpen tijdens de Oranjeweek? Graag zien wij uw aanmelding op: evenementen@wijkverenigingberkum.nl