Weneedyou

We need you!

Komt Sinterklaas volgend jaar nog in Berkum aan?

Beste ouders van Berkum,
Al jaren organiseert een enthousiaste groep van ouders alle activiteiten voor uw kinderen. Palmpasenoptocht, Lasergamen, kinderdisco, St Maarten optocht, intocht Sint, de Oranjeweek en nog vele zaken meer…..

Vele ouders helpen ons op de dag zelf met op- en afbouw, maar voorafgaand moeten er diverse zaken besproken en geregeld worden. Dit doet de jeugdcommissie. Een enthousiaste groep van enkele ouders die maximaal 6x per jaar vergaderen en verder vooral veel lol beleven aan de organisatie ervan en zeker op de festiviteiten zelf. Enkele commissieleden vertrekken na vele jaren en geven hiermee de “nieuwe” ouders de kans om dit op te pakken en vooral ook met nieuwe, frisse ideeën te komen. Zonder nieuwe aanwas is het maar de vraag of deze activiteiten nog behouden kunnen blijven voor Berkum.

Spreek u buurman/buurvrouw/vriend of vriendin aan en meld je aan voor de commissie. WE WANT YOU !
S.V.P. aanmelden via jeugdzaken@wijkverenigingberkum.nl

We hebben u nodig, we need you!

Voor het verwerken van de kopij voor De Berkumer zijn we op zoek naar een nieuwe eindredacteur.
Iemand die door de maand heen zo’n 4 uur aan de mailwisseling mbt kopij voor De Berkumer kan vrijmaken en die dan meteen na de sluitingsdatum de kopij wil verzamelen in één bestand voor de opmaakster. Dit vergt ongeveer 3 uur. Daarna de proefversie bekijken, dat is tegenwoordig een peuleschil, dankzij onze voortreffelijke vormgeefster Simone Storms.
Marie-José Dusseldorp, de huidige eindredacteur gaat medio maart met pensioen en wil daarna graag een tijdje zonder vaste verplichtingen zijn.
We zoeken dus een nieuwe eindredacteur.
Zij wil u graag meer informatie geven! wijkbladberkumer@wijkverenigingberkum.nl