Specsaversactie

Kinderboerderij Berkum vraagt je stem!

Zoals de meeste mensen in Berkum wel weten, hebben wij een mooie wijkboerderij, waar een ieder kan genieten van de dieren die door een enthousiaste club vrijwilligers dagelijks worden verzorgd.

De kinderboerderij is opgezet door Rineke de Graaf, en 25 jaar door haar gerund en groot gemaakt. Afgelopen zomer is het beheer overgedragen aan Hester Plas.

Bij een overgang naar een ander beheer, krijg je automatisch ook nieuwe ideeën en/of een ander beleid. Nadrukkelijk hebben we nu gekeken naar de doelstelling, en hoe we daar meer handen en voeten aan kunnen geven.  Dat kan zijn meer educatie, recreatie, ruimere openstelling, en nog meer dan nu de buurt en de wijk betrekken bij het reilen en zeilen van de dieren.

Maar, ontwikkeling kost ook geld. En naast de vele donateurs die ons financieel steunen om genoeg voer te kunnen kopen en indien nodig de dierenarts te kunnen betalen zijn we ook actief op zoek naar andere sponsoren en goede doelenacties.

Zo hebben we ook onderstaand goed doel gevonden van Specsavers. Wij hebben onze kinderboerderij aangemeld, en hopen dat we door middel van zo veel mogelijk stemmen een kans maken om uitgekozen te worden voor financiële steun.

Zoveel mogelijk stemmen: wij vragen u om mee te doen en op ons te stemmen.
Dit kan door naar:  stichtingspecsaverssteunt.kinderboerderij-berkum te gaan.

Dan kom je bij de Kinderboerderij Berkum (staat nu op plaats 6). Daar wordt gevraagd om het e-mailadres en om 2 woorden over te typen en dan kun je stemmen (en bevestigen als je een mail ontvangen hebt). Laat s.v.p. hier uw stem gelden, en met u wellicht nog meer kennissen, buren, familie, etc. waar u dit bericht aan door kunt sturen. Of via facebook dit bericht delen kan natuurlijk ook. Als u wilt stemmen, stel het dan niet uit, maar doe het meteen. Er kan nog gestemd worden tot 30 november.

Wij hopen dat we winnen en zo mogelijkheden creëren om het nog gezelliger te maken voor de wijk en op de boerderij.

Alvast dank, Bestuur en Beheer Kinderboerderij Berkum.