DammisBaanfoto

Actuele expositie De Weijenbelt

Expositie twee bevriende fotografen

Van 12 januari tot 9 maart 2018 is er een foto-expositie in wijkcentrum De Weijenbelt van twee bevriende fotografen: Bernard Ensink en Dammis Baan.

Dammis exposeerde hier al eerder met fotocollages. Bernard had een paar jaar geleden een grote expositie van zijn fotowerk in de voormalige bibliotheek in de Diezerstraat te Zwolle. Bernard fotografeert al vanaf zijn tienertijd. Dammis is zich pas de laatste jaren meer op fotografie gaan toeleggen. Hij experimenteert met fotografie, naast zijn werk als illustrator.
Bernard combineert een grote fototechnische kennis met zijn onderwerpen. Hij kiest deze bij voorkeur in de natuur en in de stad.
Zij hebben elkaar in hun fotowerk leren kennen op de door Michiel Knaven georganiseerde avonden voor gevorderde fotografen (Open Studio). Beiden stellen hoge eisen aan hun werk en rusten niet, voordat het in alle opzichten perfect is. Kortom een unieke gelegenheid om kennis te maken met de foto’s van deze bevlogen fotografen.

Belangstellenden, die de expositie willen bezoeken, zijn welkom tijdens de openingstijden van het Wijkcentrum De Weijenbelt in Berkum, mits de zalen niet bezet zijn voor andere activiteiten, tel: 038 – 4537408. Informatie over deze expositie kunt u vinden in de infobakjes bij de prikborden.

Wilt u uw kunstwerk ook eens exposeren of als u inlichtingen over de expositie wilt, neem dan contact op met de kunstcommissie: kunstcommissieweijenbelt@gmail.com