Bijwonen LIVE uitzending TV programma KASSA

De bewoners van de wijk Berkum zijn via de Wijkvereniging Berkum uitgenodigd om gratis (ipv € 5,-) een uitzending van het programma Kassa bij te wonen. Kassa is het populaire consumentenprogramma van de VARA waarin Brecht van Hulten iedere zaterdag live haar gasten ontvangt en verschillende producten worden getest. Vindt u of jij het is leuk en interessant om een keer aanwezig te zijn bij een live-uitzending en mee te maken hoe het er achter de schermen aan toe gaat?

De uitzendingen komen iedere zaterdag live vanaf het Studio Centrum op het Mediapark in Hilversum. Op 20 mei om 18.00 uur wordt u of jij ontvangen met een heerlijke Italiaanse panini.

De makers vinden het leuk als Berkumers met een groep (max. 30) een uitzending zouden willen bijwonen. Het bijwonen van het programma is helemaal gratis en tevens maakt het publiek elke week kans op mooie prijzen! De minimumleeftijd van een bezoek aan de uitzending is 12 jaar.

Een bezoek aan de uitzending van Kassa op 20 mei is eventueel ook te combineren met een bezoek aan het Beeld en Geluid Experience. Op vertoon van het Kassa ticket krijg je 25% korting op de toegangsprijs.

Aanmelden voor 14 mei!

• Vermeld in de mail “aanmelding KASSA” en uw naam, adres, en mailadres en stuur dit aan secretaris@wijkverenigingberkum.nl
  • Nadat er 30 personen zich hebben aangemeld worden de mailgegevens doorgegeven aan de programma makers, Zij sturen vervolgens een entreebewijs (ticket) naar u / jou toe.

20 mei 2017

Media Park Hilversum