Evenementencommissie

Tussen de Verlaten

31 dec 2023

Carbidschieten

Het einde van 2023 is alweer in zicht en dat betekent dat het tijd is om het oude jaar knallend uit te luiden!
Jullie zijn van harte uitgenodigd voor ons jaarlijkse Carbidschieten op oudejaarsdag.

En dat is nog niet alles! Om ervoor te zorgen dat jullie droog en comfortabel kunnen genieten, wordt er voor een gezellige partytent gezorgd.
Coop Oldengarm zal bovendien voor warme chocolademelk en wat lekkers zorgen, zodat jullie je kunnen opwarmen terwijl je van het schouwspel geniet.
Daarnaast is er de mogelijkheid om ter plaatse een verfrissend drankje te kopen terwijl jullie luisteren naar gezellige muziek.

Voor de veiligheid gelden de volgende regels:
• De melkbus mag niet groter zijn dan 40 liter.
• Er mag alleen geschoten worden met een bal als projectiel.
• De minimumleeftijd om deel te nemen is 16 jaar.

We hopen dat jullie allemaal kunnen komen om samen met ons te genieten van deze oudejaarstraditie.
Breng je goede humeur, gezin en vrienden mee, en laten we samen het oude jaar feestelijk afsluiten!

Tot dan!
Met feestelijke groeten, Wijkvereniging Berkum

Datum: Zondag, 31 december
Tijd: 12:00 – 15:00 uur