Commissie Jeugdzaken

06 apr 2024

€ 3,-

Lasergame

Doe mee en meld je aan met je team voor een episch lasergame-evenement in De Weijenbelt!

Wie gaat de strijd aan in een fantastische lasergame-arena? Je kunt een team aanmelden van 6-8 personen. Dus verzamel je vrienden en/of familie, bedenk een leuke teamnaam en geef je snel op. Vol = vol!

📅 Datum: zaterdag 6 april 🕒 Tijd: tussen 15 uur en 22 uur📍 Locatie: De Weijenbelt

Iedere ronde gaan twee teams in de lasergame arena (de sportzaal van de Weijenbelt) de strijd aan. Het team dat na de verstreken speeltijd de meeste tegenstanders heeft uitgeschakeld, is de winnaar!

Je kunt jouw team inschrijven in de volgende leeftijdsklasse:

– Groepen 3 t/m 5 spelen van 15:00 tot 16:00 uur. *

– Groepen 6 t/m 8 spelen van 16:00 tot 18:00 uur.*

– Brugklassers en tweedejaars spelen van 18:30 tot 20:00 uur.*

Nieuw dit jaar

– Lasergame tegen / met je ouders van 20:00 tot 22:00 uur*

* sluitingsdatum 3-4-2024 aanvangstijden zijn afhankelijk van het aantal aangemelde teams. Je krijgt hier vooraf bericht over.

Tussen de lasergame wedstrijden door is er gelegenheid om te ontspannen en bij te praten onder het genot van een hapje en een drankje aan de bar. Het belooft een geweldige middag en avond te worden vol plezier!

Mis deze kans niet om deel uit te maken van een onvergetelijk avontuur. Schrijf je in via onderstaand formulier.

Wacht niet te lang met aanmelden want vol=vol!!

Groeten de jeugdcommissie Berkum

Je kunt het team of je kind hier aanmelden: Lasergame: hier aanmelden