Sinterklaas

Sinterklaas komt 25 november naar Berkum!

De Sint heeft ons laten weten dat hij op 25 november a.s. graag weer naar Berkum komt. Uiteraard neemt hij ook weer een paar van zijn Pieten mee. Hij komt dit jaar zelf naar wijkcentrum de Weijenbelt toe. Nu maar hopen dat hij de zaal weet te vinden!

Alle kinderen en ouders kunnen dus direct naar de Weijenbelt komen. Daar vieren we het grote Sinterklaasfeest, onder muzikale begeleiding van Juffr. Jannie. Dit jaar kunnen de kinderen verschillende spelletjes en activiteiten doen met de Pieten. En Sinterklaas gaat graag met de kinderen op de foto. Voor de papa’s en de mama’s: neem je fotocamera dus mee!

Kleurplatenwedstrijd
Sinterklaas wil nooit cadeautjes op zijn verjaardag, hij heeft veel liever tekeningen! De kinderen kunnen daarom meedoen aan een kleurplatenwedstrijd. Binnenkort wordt deze o.a. via de COOP en de basisscholen verspreid. Ook is deze te downloaden via deze site. De winnaars mogen op het podium bij de Sint komen en krijgen een cadeau. En misschien heeft Sinterklaas wel voor alle kinderen iets lekkers bij zich.

Zien we jullie 25 november om 10.30 uur?

Wat: Sinterklaasfeest
Voor wie: Alle kinderen uit Berkum