Thomas Orkest Zwolle en Teus Nobel bij Muziek met een Plus

De oranje wolken van Koningsdag zijn amper opgetrokken of het volgende optreden van het Zwolse Thomas Orkest staat voor de deur. Deze keer vindt het feestje niet buiten, maar binnen plaats, namelijk in de prachtige zaal van de Hoofdhof (Kerkweg 26 in Zwolle-Berkum). Flexibel als ze zijn, passen de musici het programma moeiteloos aan van “op volle kracht” – iets wat buiten natuurlijk prima kan – naar “oorstrelend en levendig”, passend bij de prachtige akoestiek van deze zaal. Denk hierbij aan muziek van Kayak en Gloria Estefan, om maar een paar namen te noemen.
Een andere naam om te noemen is de solist die speciaal voor dit concert wordt ingevlogen: niemand minder dan Teus Nobel! Deze internationaal bekende jazztrompettist heeft al met veel grote namen opgetreden, zowel in Nederland (met o.a. Caro Emerald, Lee Towers en Ellen ten Damme) als in het buitenland op diverse festivals. Verder was hij meerdere keren te gast bij televisieprogramma’s als De wereld draait door en Vrije geluiden. Op het nieuwe album “My Indigo” van Sharon den Adel (zangeres Within Temptation) is hij ook te horen.
Deze combinatie van trompet en Thomas Orkest mogen we gerust spectaculair noemen. Dirigent Patrick Curfs is van plan de toehoorders mee te nemen langs allerlei muziekthema’s, waarmee het optreden voor een zeer breed publiek toegankelijk is.
Op zondagmiddag 13 mei om 15.00 uur is het zover. Is dat niet op moederdag? Ja, inderdaad! En speciaal voor de moeders die naar dit concert komen, hebben wij een leuke verrassing. Alle moeders die een briefje met hun naam inleveren, doen mee aan de verloting van een uniek cadeau. Wat dat is blijft natuurlijk nog even een verrassing! Houdt u hiervoor onze Facebookpagina in de gaten.

Toegangskaartjes zijn te bestellen via: www.muziekmeteenplus.nl of verkrijgbaar voor aanvang van het concert.

We zien u graag bij Muziek met een Plus.

13 mei 2018

€10,-, jeugd: €5,-