Weij senioren Berkum

De seniorencommissie van de wijkvereniging heeft vanaf september 2015 een soos in het leven geroepen. Mede dankzij een financiële bijdrage van het BuurtCultuur Fonds Zwolle zijn er nu maandelijks activiteiten voor ouderen uit de wijk.
Deze vindt elke tweede woensdagmiddag van de maand plaats om 14.30 uur in wijkcentrum de Weijenbelt.
Welkom zijn jonge, maar ook oudere senioren (60+). Met als doel verbinden, delen en samen doen!

Een laagdrempelige ontmoeting tussen oudere inwoners van Berkum, waarvan ongetwijfeld een aantal dezelfde interesses heeft, maar dit niet van elkaar weet.
Te denken valt aan: boeken bespreken, samen fietsen of wandelen, borduurpatronen uitwisselen of samen een kookworkshop volgen.

Vrijwilligers

Voor de seniorencommissie van Wijkvereniging Berkum kunnen we altijd enthousiaste vrijwilligers gebruiken, die mee willen denken over de invulling van een maandelijkse seniorensoos in De Weijenbelt.
Voor informatie: Sabine Bakker, tel: 06-33179436 of per e-mail: senioren@wijkverenigingberkum.nl

Elke 2e woensdag van de maand activiteiten voor 60 plussers, om 14.30 uur in wijkcentrum “De Weijenbelt”.