Spooktocht 2018

Eerste spooktocht in Berkum groots succes!

Op 23 november was het zover en zoals het bij een spooktocht hoort was het volle maan. Tijd voor een Berkums eerste griezeltocht!

Alle tieners meldden zich vanaf 20.00 uur in het jeugdhonk van wijkcentrum De Weijenbelt waar vanuit ze, in groepjes door de speeltuin, waar al wat griezels zaten, vertrokken naar het Vegtlusterbos. In het bos zaten weerwolfen, bloeddorstige slagers, gestoorde hardlopers, verwarde wieven, magere Hein en in de bossen zat nog veel meer verstopt. Voor de kinderen die het toch wel spannend vonden, was er een begeleider bij de groep. De begeleiders en de tieners zonder begeleiding gilden het hardst!

Na een tocht van ongeveer een uur kwamen ze in groepjes weer terug in wijkcentrum De Weijenbelt om zich af te melden. Deze keer was er niemand in het bos achtergebleven, maar hoe zou dat volgend jaar gaan….. Gelukkig ging het drinken en een bittergarnituur er nog prima in.
De jeugdcommissie bedankt de ponyvrienden voor het beschikbaar stellen van de kostuums, de schminkers die wederom mooi werk hebben geleverd, de griezels die onze kinderen een onrustige nacht hebben bezorgt, het personeel van De Weijenbelt voor hun gastvrijheid en vooral alle kinderen en ouders die dit tot een onvergetelijke avond gemaakt hebben.

Het organiseren van evenementen voor de jeugdcommissie draait o.b.v. de inzet van ouders. Heb je leuke ideeën en wil je dat dit soort evenementen in de toekomst blijven bestaan, meld je bij ons aan via: jeugdzaken@wijkverenigingberkum.nl

Namens de jeugdcommissie: Angelique, Ina en Monique