Loopgroep2012

Clinic van Loopgroep Berkum

Heb je zin om aan je conditie te werken? Wil je ook leren hardlopen, maar je weet niet hoe te beginnen?
Schrijf je dan nu in voor de hardloop clinic 2019 van Loopgroep Berkum!! Deze clinic zal starten op zaterdag 2 maart 2019 om 9:00 uur, bij het wijkcentrum De Weijenbelt.

De clinic omvat 12 zaterdagen en eindigt vooralsnog op zaterdag 1 juni. (Zaterdag 20/4 Paasweekend en 27/4 Koningsdag geen clinic) De trainingen zullen worden verzorgd door één van onze trainers. In het trainingsschema wordt ervan uit gegaan, dat deelnemers die meedoen aan de clinic ook op eigen gelegenheid eenmaal in de week zelf een “duurloopje” lopen. De trainers leggen iedere week uit wat er die week verwacht wordt;

Je kunt inschrijven tot uiterlijk 15 februari 2019 via de mail van Loopgroep Berkum. De kosten voor deze Clinic zijn € 35,–. Wij starten bij aanmelding van minimaal 6 deelnemers. In de week van 16 tot 23 februari ontvangt iedere deelnemer per mail bericht en wordt verdere informatie over de clinic toegestuurd.
Na deze clinic ben je in staat om een duurloop van 5 à 6 km te lopen. Je kunt dan bij voorbeeld deelnemen aan de 4 Engelse Mijlen van Zwolle (juni) of de Berkum Salverda loop (september).

Om kennis te maken met Loopgroep Berkum, mag na afloop van de clinic iedere deelnemer 3 keer deelnemen aan de reguliere trainingen op de dinsdagavond. Deelnemers van de clinic kunnen dan voor € 25,– lid worden in 2019 en meetrainen op de dinsdagavond. (Contributie normaal € 65,– per jaar)

Laat je sportieve hardloop hart beter kloppen en schrijf je in via: loopgroepberkum@live.nl onder vermelding van, clinic 2019.

Bestuur en trainers Loop Groep Berkum

Voor meer info kunt u terecht bij: Rutger Blankvoort tel.: 038- 4540193 of per e-mail: loopgroepberkum@live.nl